Popis práce 

vloženo
hodnocení nabídky Juraj Štefko 4
Hlavní náplní práce je:
*podpora prodeje po administrativní stránce
*spolupráce s technickým oddělením, základní technická podpora zákazníkům
*komunikace se zákazníky (telefon, email)
*komunikace se skladem
*testování informačních systémů
*budování dobrých vztahů se zákazníkem
*komunikace a řešení problémů s výrobními pobočkami
*servis a zpracování reklamací
*reprezentace společnosti
*tvorba cenových nabídek
*tvorba statistik a reporting
*účast na služebních cestách 3-4x do roka (Německo, Turecko, Francie, Izrael)
*občasný záskok (ve skladu a technické podpoře po zaškolení)
Nabídka platná do: pondělí 29.5.2017

Požadované znalosti

POŽADAVKY:

* znalost MS office
* znalost angličtiny (výhodou certifikát FCE nebo TOEFL)
* komunikativní a asertivní jednání
* ochota cestovat
* orientace na výsledek
* výhodou zkušenost s prací či studiem v zahraničí

Typ pozice

Vedoucí/manažer prodejny podobné nabídky  |||  co dělá vedoucí/manažer prodejny

Okres

PrahaPraha
Praha

Kontakt

Zaměstnavateli můžete poslat zprávu formulářem výše (nad oranžovým nadpisem). Pokud jste si již vytvořili účet, zaměstnavatel obdrží kromě Vaší zprávy i přístup do Vašeho profilu (a uvidí Vaše vzdělání či pracovní zkušenosti).