‹‹‹Brand manager

Copywriter

Obor: Media, reklama, PR
DTP operátor›››

Co dělá copywriter

Copywriter, ghostwriter či reklamní textař ve své práci vyhotovuje texty a slogany především pro marketingové účely.

Náplň práce

  • posouzení reklamního záměru
  • spolupráce s grafikem či designérem
  • sledování aktuálních trendů v marketingu
  • sledování reklamních systémů a konkurence
  • spolupráce a konzultace se zadavatelem
  • příprava podkladů a potřebných informací
  • jazyková a stylistická korektura
  • prezentace vlastních nápadů

Pracovní nástroje

Do pracovních prostředků patří komunikační prostředky a výpočetní technika.

Osobnostní vlastnosti

Copywriter by měl být člověk kreativní, samostatný, tvůrčí a aktivní, který se umí písemně vyjadřovat, dokonale ovládá jazyk a dokáže předat informace a své vědomosti či znalosti.
‹‹‹Brand manager

Copywriter

Obor: Media, reklama, PR
DTP operátor›››