‹‹‹FMCG

Farmaceutický reprezentant

Obor: Obchod, nákup, prodej
Key Account Manager›››

Co dělá farmaceutický reprezentant

Farmaceutický reprezentant nebo medicínský reprezentant ve své práci propaguje farmaceutické výrobky.

Náplň práce

  • aplikace marketingové strategie
  • akvizice nových klientů
  • udržování vztahů se stávajícími klienty (lékárny, lékaři, nemocnice)
  • organizace setkání a odborných konferencí
  • účast na kongresech, akcích a prezentacích
  • oficiální prezentace společnosti na akcích

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří komunikační nástroje, výpočetní technika a dopravní prostředky.

Osobnostní vlastnosti

Farmaceutický reprezentant musí být člověk komunikativní a kreativní, s aktivním přístupem a zájmem o obor, se silnými prezentačními a argumentačními schopnostmi. Farmaceutický reprezentant je většinou člověk se středoškolským či vysokoškolským vzděláním v oboru farmacie, zdravotnictví či přírodní vědy.
‹‹‹FMCG

Farmaceutický reprezentant

Obor: Obchod, nákup, prodej
Key Account Manager›››