‹‹‹Change management

Hr business partner

Obor: Personalistika, lidské zdroje
HR generalista›››

Co dělá hr business partner

HR Business Partner, HR ředitel, personální manažer či HR generalista při výkonu své práce řídí HR procesy ze strategického hlediska.

Náplň práce

  • tvorba koncepcí ve vzdělávání
  • spolupráce s managementem
  • získávání a nábor zaměstnanců
  • řízení oddělení Human Resources
  • seznamování zaměstnanců s firemní kulturou
  • kontrola a hodnocení školících kurzů
  • spolupráce s manažery
  • organizace nástupů a výstupů zaměstnanců
  • komunikace s personálními agenturami
  • poskytování poradenství

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří výpočetní technika, telefon a administrativní prostředky.

Osobnostní vlastnosti

HR Business Partner by měl být člověk s komunikačními a prezentačními schopnostmi, empatický, schopný týmové práce, flexibilní a pečlivý. Většinou je vyžadování vysokoškolské vzdělání v oboru personální řízení či andragogika.
‹‹‹Change management

Hr business partner

Obor: Personalistika, lidské zdroje
HR generalista›››