‹‹‹Jednatel

Marketingový ředitel

Obor: Management
Obchodní manažer›››

Co dělá marketingový ředitel

Marketingový manažer, marketingový manažer nebo referent marketingu má za úkol vytvářet obchodní a marketingovou strategii společnosti a zajišťovat úspěšný vstup služeb či výrobků na trh.

Náplň práce

  • průzkum a analýza trhu
  • vyhodnocování aktuálních trendů
  • stanovování a vyhledávání nových příležitostí
  • sestavování marketingových plánů
  • vedení evidence zákazníků
  • spolupráce s reklamními agenturami
  • reprezentace organizace na jednáních, prezentacích, veletrzích a výstavách

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří výpočetní technika, dopravní a komunikační prostředky.

Osobnostní vlastnosti

Marketingový manažer by měl být člověk s komunikačními a argumentačními schopnostmi, který má analytické myšlení. Dále by se mělo jednat o člověka samostatného a s aktivním přístupem. Často se jedná o člověka s vzděláním v oboru management, ekonomika či v oboru činnosti dané firmy.
‹‹‹Jednatel

Marketingový ředitel

Obor: Management
Obchodní manažer›››