‹‹‹Obchodní asistent

Obchodní referent

Obor: Obchod, nákup, prodej
Obchodní zástupce›››

Co dělá obchodní referent

Obchodní asistent, obchodní referent či asistent obchodního oddělení ve své práci zajišťuje dílčí a podpůrné činnosti pro obchodní oddělení firmy.

Náplň práce

  • administrativní činnosti
  • příprava podkladů pro obchodní jednání
  • evidence zakázek
  • jednání s orgány státní správy
  • příprava podkladů pro vymáhání pohledávek
  • evidence stávajících a potenciálních zákazníků

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří výpočetní technika,komunikační prostředky a běžné kancelářské pomůcky.

Osobnostní vlastnosti

Obchodní asistent by měl být člověk samostatný, flexibilní, schopný práce v týmu, s komunikativními vlastnostmi. Často se jedná o člověka se středoškolským či vysokoškolským vzděláním v oboru podnikání a ekonomika, management nebo v oboru ekonomie.
‹‹‹Obchodní asistent

Obchodní referent

Obor: Obchod, nákup, prodej
Obchodní zástupce›››