‹‹‹Mechanik

Pracovník call centra

Obor: Telekomunikace
Pracovník podpory zákazníků›››

Co dělá pracovník call centra

Pracovník call centra, konzultant prodeje či specialista marketingového poradenství ve své práci komunikuje s klienty, zodpovídá na dotazy, nabízí produkty a služby a snaží se aktivně vyhledávat nové klienty.

Náplň práce

  • aktivní oslovování klientů
  • vyřizování požadavků
  • prezentace nabídky produktů a služeb
  • uzavírání smluv o nákupu výrobků či služeb
  • spolupráce při výběru výrobku či služby

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky komunikační prostředky, výpočetní technika a kancelářské potřeby.

Osobnostní vlastnosti

Pracovní call centra by měl mít aktivní přístup k práci, komunikační, vyjednávací a přesvědčovací schopnosti.
‹‹‹Mechanik

Pracovník call centra

Obor: Telekomunikace
Pracovník podpory zákazníků›››