proJobs
Co dělá pracovník help desku
Pracovník helpdesku, Help Desk Operator či pracovník podpory zákazníků zajišťuje technickou podporu a údržbu uživatelům a zákazníkům. Poskytuje telefonickou pomoc a konzultace uživatelům.Náplň práce
- zajištění servisu hardware
- instalace systémového a programového vybavení
- zpracování a vkládání informací do databáze
- technická podpora uživatelů
- řešení uživatelských problémů
- příjem poruchových hlášení
- evidence hlášení a poruch
Pracovní nástroje
Mezi pracovní prostředky patří výpočetní technika a komunikační prostředky.Osobnostní vlastnosti
Help Desk operátor by měl komunikativní člověk s technickým myšlením, spolehlivý, soustředěný a trpělivý.Související pracovní pozicePracovník podpory zákazníkůPracovník podpory zákazníkůPracovník help deskuPracovník podpory zákazníkůPracovník reklamačního odděleníPracovník podpory zákazníkůPracovník podpory zákazníkůPracovník help deskuPracovník podpory zákazníkůPracovník help deskuSupport ISTechnická podpora IT