‹‹‹Pracovník call centra

Pracovník na přepážce

Obor: Bankovnictví a finanční služby
Pracovník podpory zákazníků›››

Co dělá pracovník na přepážce

Pracovník na přepážce ve své práci zajišťuje poskytování služeb a poradenství zákazníkům.

Náplň práce

  • přímý styk s klienty
  • poradenská a konzultační činnost
  • vklad a výběr finančních prostředků

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří výpočetní technika, kasy, počítače peněz, kancelářské a administrativní pomůcky.

Osobnostní vlastnosti

Pracovník na přepážce by měl být člověk pečlivý, samostatný a s organizačními schopnostmi, musí být komunikativní, empatický a trpělivý, schopný systematického způsobu práce.
‹‹‹Pracovník call centra

Pracovník na přepážce

Obor: Bankovnictví a finanční služby
Pracovník podpory zákazníků›››