Co dělá promotér

Promotér je pracovník, který se zaměřuje na propagaci a externí komunikace pro společenské akce, sportovní utkání, konference, přednášky a jiné setkání.

Náplň práce

  • návrh rozpočtu akce
  • propagace akce
  • uzavírání smluv a dohod týkajících se akce
  • návrh rozpočtu pro propagaci
  • zajištění reklamního prostoru a reklamních partnerů
  • organizace akcí
  • zajištění prostor pro akci
  • příprava podkladů pro akci
  • jednání s vystupujícími a jejich výběr
  • administrativní zabezpečení akce
  • tvorba hlášení a analýz
  • dohled na průběh akce

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří dopravní a komunikační prostředky a výpočetní technika.

Osobnostní vlastnosti

Promotér by měl být člověk komunikativní, přesvědčivý, schopný týmové práce, flexibilní a schopný zvládat zátěžové situace.