‹‹‹Prodejce po telefonu/Telesales

Vedoucí/manažer teamu

Obor: Zákaznický servis
Alergolog a imunolog›››

Co dělá vedoucí/manažer teamu

Pracovník reklamačního oddělení, specialista zákaznického servisu či Customer Care Specialist zajišťuje komunikaci, řešení reklamací a technickou podporu pro zákazníky.

Náplň práce

  • příjem reklamací a poruchových hlášení
  • řešení jiných technických problémů uživatelů
  • zajištění servisu
  • technická podpora uživatelů
  • evidence hlášení a poruch
  • tvorba analýz a statistik
  • zpracování a vkládání informací do databáze
  • podávání informací o stavu vyřizování reklamace
  • komunikace se spolupracovníky, řízení a motivace podřízených

Pracovní nástroje

Mezi pracovní prostředky patří výpočetní technika, komunikační prostředky, specializovaný software a běžné kancelářské pomůcky.

Osobnostní vlastnosti

Pracovník reklamačního oddělení by měl komunikativní a empatický člověk s technickým a analytickým myšlením. Mělo by se jednat o člověka, který je spolehlivý, soustředěný, trpělivý a schopný systematického řešení problémů.
‹‹‹Prodejce po telefonu/Telesales

Vedoucí/manažer teamu

Obor: Zákaznický servis
Alergolog a imunolog›››