Nezaměstnanost jako reklamní tah

1.jpg

Nezaměstnanost jako světový fenomén se promítla i do reklamního průmyslu. Některé známé značky jako Benneton vsází na vysoký počet nezaměstnaných absolventů a rozjela tak projekt Nezaměstnaný roku. Na konci roku odmění ty, kteří přijdou s nejzajímavějším sociálním projektem.

Dvojice mladých absolventů s dluhy místo praxe se zase rozhodla pronajmout reklamě svá těla. Teda konkrétněji, svou tvář. Nabídli firmám svůj obličej jako reklamní plochu a setkali se s nebývalým úspěchem. Po zveřejnění svých fotek na webových stránkách, neustále přibývá zájemců z řad firem o chodící reklamu. Dvojice mladíků tak rozjela výnosný business a po krátké době se ocitla v kladných číslech.

Projekt, který měl být dočasnou záležitostí nabral velké obrátky a rozhodně se mu blýská na světlé zítřky.