Aktuální nabídky práce - Asistentka - proJobs

Hledám práci jako *
v oblasti * (kraj nebo okres)
*Pro filtrování vyberte alespoň pozici nebo kraj.
Začněte psát název pozice do políčka nebo ji vyberte ze seznamu
načítám... 
Začněte psát název kraje/okresu nebo si vyberte ze seznamu
načítám... 
 
 
Pozicepopis práceokresplat
Asistentka ředitele

Hledáme vhodnou kandidátku či kandidáta na pozici asistentka ředitele. Náplní práce je vyřizování administrativních záležitostí, spolupráce s účtárnou, zodpovědnost za provoz kanceláře.

    Brno-město17000 Kč
    AsistentkaHledá se sympatická slečna na pozici Asistentky jednatele do Brna - Královo Pole. Nástup nejlépe ihned. V případě zájmu zasílejte životopis s fotkou na , (do předmětu - ASISTENTKA BRNO) Brno-město17 000 - 20 000 CZK
    Asistentka obchoduHledáme ženu ve věku od 30-45 let na pozici asistentka obchodu. Požadujeme:dobrou znalost AJ slovem i písmem, ostatní jazyky výhodou, znalost některého z grafických programů na úpravu fotek, Word,Přerov10 000 - 15 000 Kč
    Obchodní asistentka - zákaznický servisčeský výrobce přenosných prezentačních systémů s mezinárodní působností hledá nové členy do svého týmu na pozici Obchodní asistentka - zákaznický servis Vaše zodpovědnosti: udržování dobrých vztahBrno-městood 15 000 Kč
    AsistentkaSpolečnost zabývající se elektrotechnickou výrobou (osazování desek plošných spojů), hledá kandidáta/kandidátku na obsazení pozice ASISTENTKA. Popis práce: tlumočení a překlady z/do německého jazykPardubiceod 18000 Kč
    ASISTENTKA HYPOTEČNÍHO SPECIALISTYHledáme spolehlivého pracovníka na pozici ASISTENTKA HYPOTEČNÍHO SPECIALISTY. Ostrava-městood 14 000 CZK
    Asistentka/asistent obchodu{::::: D :::::} Obchodní kontakt s klienty, správa a vyřizování nabídek a objednávek. Asistentka/asistent obchodu je k dispozici ostatním pracovníkům obchodního týmu a plní úkoly nadřízených (hlavně mDěčín12 000 - 14 500 Kč
    Výkonný asistent/asistentka ředitele společnostiKontakt: Mgr. Šárka Wiesenbergová, Jahnova 8, Pardubice 53002 Pro naši partnerskou společnost aktuálně hledáme klíčovou pozici: Výkonný asistent/asistentka ředitele společnosti Náplň práce komplexní zPardubiceod 25 000 Kč
    Asistentka vedení společnosti s AJ, PrahaKoho hledáme: Pro našeho klienta, zahraniční společnost vyrábějící vybavení pro záchranáře, hledáme vhodné kandidátky na pozici: Asistentka vedení společnosti s AJ. Náplň práce: samostané plnění zadanTachovneuvedeno
    Asistentka personálního oddělení, severní MoravaPro našeho významného klienta, českou poradenskou společnost, hledáme vhodné kandidáty/tky na pozici: asistentka personálního oddělení, severní Morava Náplň práce: spolupráce s personálním oddělením dTachovneuvedeno
    Asistentka obchoduHledáme ženu ve věku od 30-45 let na pozici asistentka obchodu. Požadujeme:dobrou znalost AJ slovem i písmem, ostatní jazyky výhodou, znalost některého z grafických programů na úpravu fotek, Word,Přerov10 000 - 15 000 Kč
    Asistentka v kosmetickém centruAsistentka v kosmetickém centru Jafra Náplň práce: o Provádění kosmetických prezentací (analyzování pleti + aplikace kosmetických výrobků + prodej kosmetiky) o Zákaznický servis - péče o nové klienty Plzeň-městood 15 000 Kč
    TERÉNNÍ OSOBNÍ ASISTENT/ASISTENTKA pro oblast ZábřežskaCharita Zábřeh hledá spolupracovníka/spolupracovnici na pozici: terénní osobní asistent/asistentka pro oblast Zábřežska. Obsah práce: Poskytování osobní asistence osobám se zdravotním postižením a Plzeň-severod 9 000 Kč
    Asistentka / přípravářNázev pozice: asistentka / přípravář Popis: Požadujeme VŠ, SŠ vzdělání stavebního směru odpovědnost, důslednost a aktivní přístup výborná znalost práce na PC základní znalosti ekonomiky řidičsOstrava-město12 000 - 15 000 Kč
    Odborní asistenti v administrativěAsistentka ředitele
    podmínkou znalost práce na PC (W,E) včetně PEK, samostatnost, příjemné jednání, výhodou znalost účetnictví a vedení pokladny.
    Požadujeme bydliště ve Vlašimi
    Benešov10000
    asistentka, asistent exekutoraPožadujeme: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou; schopnost analytického myšlení; komunikativnost a spolehlivost
    Žádosti s přiložený životopisem zasílejte na e-mailovou adresu:
    Karviná15000
    asistentka starostyorganizační a komunikační schopnosti, přesnost, orientace ve státní a veřejné správě, časová flexibilita, pokročilá znalost MS OfficePraha-západ14220-21390
    Asistentka jednatele společnostimin. SŠ, řidičský průkaz sk. B, NJ, znalost práce na PC, čistý trestní rejstřík, flexibilita, praxe 1 až 2 roky v oboruPlzeň-sever20000
    asistentka obchodního odděleníSchůzku předem telefonicky domluvit.
    Znalost cizího jazyka na pokročilé úrovni podmínkou.
    Komunikační schopniosti, flexibilita, znalost práce na PC.
    Praha-východ17000
    Asistentka v kosmetickém centruPožadujeme: příjemný vzhled, komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, loajalitu, jazykové znalosti nejsou nutné. Jedná se o provádění kosmetických prezentací (analyzování pletBrno-město15 000 - 20 000 Kč
    Asistentka v kosmetickém centrunáplň práce: provádění kosmetických prezentací (analyzování pleti + aplikace kosmetických výrobků + prodej kosmetiky), zákaznický servis - péče o nové klienty, vytváření stálé zákaznické základny požaLitoměřice15 000 - 20 000 Kč
    Asistent / Asistentka společnosti se znalosti NJPožadavky: SŠ s maturitou praxe min. 3 roky na obdobné pozici velmi dobrá znalost NJ (slovem i písmem) - podmínkou! znalost AJ - výhodou pokročilá znalost práce na PC /MS Office/ výborné komunikČeské Budějoviceod 15 000 Kč
    Asistentka vedení společnosti Náplň práce:
    - přímá asistence řediteli společnosti
    - podpora ostatním členům vedení
    - organizování porad
    - vedení poklady
    - spolupodílení se na vydávání interního časopi
    Louny25000-32000 Kč/m
    Asistent - asistentkaAdministrativa, telefonická komunikace se zákazníky, vyřizování poptávek atd. Pracovní doba 4 hod/ denně. Mzda 70 - 100,-Kč/hod. Vsetín70 - 100 Kč
    Asistentka přípravy stavebVaše úkoly: • administrace příchozích poptávek • zpracování agenty nabídkových řízení • kooperace při zajišťování výběrových řízení subdodavatelů • příprava podkladů pro projektové manažery • kompletaMělníkod 15 000 Kč
    Asistent / Asistentka společnostiPožadavky: SŠ s maturitou praxe min. 3 roky na obdobné pozici velmi dobrá znalost NJ (slovem i písmem) - podmínkou! znalost AJ - výhodou pokročilá znalost práce na PC /MS Office/ výborné komunikČeské Budějoviceod 15 000 Kč
    Asistentka řediteleNáplň práce: - jednání se zákazníky, - příjem a zpracování objednávek, - plánování a realizace zakázek, - fakturace, - zpracování dat klientů. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - organizační schopnostPlzeň-město15 000 - 30 000 Kč
    Asistentka managementuNáplň: zajištění chodu sekretariátu, administrativní podpora týmu managementu. Dvakrát týdně pracovní doba do 17h. Požadavky na kandidáty: Angličtina - aktivní, na velmi dobré úrovni, VŠ (Bc.) vzděLitoměřiceod 23 000 Kč
    OBCHODNÍ ASISTENTKAProsperující obchodní firma se sídlem v Dřetovicích u Kladna, zabývající se prodejem zdravotní obuvi od roku 1997, přijme OBCHODNÍ ASISTENTKU Požadujeme: Minimálně SŠ vzdělání Výborná znalost AJ Kladnood 20 000 Kč
    Sekretářka/asistentkaPracovní doba 7:00 - 15:30 hod. Sekretářku/asistentku hledáme pro náš provoz kovovýroby v Bořitově u Černé Hory. Požadujeme: SŠ vzdělání, znalost práce s PC (MS Office), ŘP sk. B, spolehlivost, samBlanskood 12 000 Kč
    Asistentka pro obchodní a provozní úsekPožadavky: nástup možný ihned, praxe vítána Kontakt: pí. Hamouzová - telefon: nebo e-mail: Rakovníkod 12 000 Kč
    OSOBNÍ ASISTENTKA ŘEDITELKYzn.ČJ-gramatika,sloh,obch.korespondence,perf.zn.AJ slovem i písmem,uživ.zn.PC-MS Office,komunikativnost,org.schopnosti České Budějoviceod 13000 Kč
    Asistentka finančního makléřePožadujeme: znalost práce na PC, stroji, včetně grafiky, ŘP sk. B, zkušenosti z oboru financí vítány, schopnost komunikovat, telefonovat, PP na dobu neurčitou, mzda + provize, tel. kontakt předem Plzeň-město10 000 - 20 000 Kč
    Obchodní asistentkaÚSO, uživatelská znalost PC /MS Office / word, excel, Outlook, internet/ podmínkou, znalost anglického jazyka, samostatnost, komunikativnost, logické myšlení a pečlivost. Pracovní náplň: komunikaceTřebíčod 8 000 Kč
    Asistentka verifikacemísto výkonu : Praha 7, Holešovice, komunikativnost, zaslat životopis s fotografií vhodné pro absolventy Praha11 000 - 16 000 Kč
    Asistentka advokátní kancelářeAdvokátní kancelář přijme do svého pracovního týmu v Praze asistentku/recepční na plný úvazek.

    Požadavky: vzdělání středoškolské s maturitou, praxe min. 2 roky v administrativě, znalo
    Praha10 000 - 15 000 Kč
    Asistentka ředitele/projektový manažerNa pozici asistentky/projektového manažera požadujeme, ŘP sk.B, znalost práce na PC( Outlook. Excel, Word, ) , samostatné vystupování, komunikativnost, administrativní práce ( korespondence, e-maily,-Liberec15 000 - 20 000 Kč
    Asistentka vedení společnostiNa adresu kucera@pb-krovy. cz pošlete profesní životopis. Mzda bude upřesněna při osobním jednání. Znalost němčiny výhodou. Pracoviště Dolní Třebonín - Záluží České Budějoviceod 10 000 Kč
    ASISTENTKA - SEKRETÁŘKAÚO ÚSO vhodné pro osoby se zdrav. postižením možno i absolvent praxe výhodou žádosti o osobní pohovor přijímáme pouze na e-mailu: Nymburk10 000 - 20 000 Kč
    ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍPožadavky: dobrá znalost práce na PC-Word, Excel apod., ŘP sk. B, komunikativnost, zodpovědnost, čas. flexibilita, chuť učit se novým věcem, příjemné vystupování. Nabízíme: prémie dle prac. výsledkLiberec12 000 - 15 000 Kč
    ASISTENTKA JEDNATELE SPOLEČNOSTIpráce na PC-psaní všemi deseti,ŘP" B" ,komunikativnost,zn.cizích jazyků výhodou,praxe v administrativě či prodeji realit výhodou,plat upřesněn při os.jednání,životopisy nejl.na e-mail České Budějoviceod 13 000 Kč
    ZÁSTUPCE VEDOUCÍ PRODEJNY - ASISTENTKAHPP ba dobu určitou, nástup možný ihned, dvousměnný provoz. Požadavky: SŠ s ekonomickým zaměřením výhodou, Dobrá znal. práce na PC, znalost účetnictví výhodou. Pracovitost, spolehlivost a odpovědnosŠumperkod 10 000 Kč
    ASISTENT/ASISTENTKA ŘEDITELEAdministrativní pracovník/ce Požadavky: vynikající úroveň znalostí PC (Word, Excel, účetní program), administrativní dovednosti, znalost obchodní korespondence výhodou, vysoké pracovní nasazení, časovPardubice13 000 - 15 000 Kč
    Asistentka obchodního řediteleNebojíte se tvrdě zabrat? Rozumíte obchodu a těší Vás každý spokojený klient? Říká se o Vás, že jste skutečný puntičkář? Jste si vědom/a důležitosti každého detailu? Rád/a se učíte novým věcem? CenBrno-městood 14 000 Kč
    Asistentka - administrative assistantResponsible for managing a business administrative system. Overseas administrative management of the company. Performs general administrative tasks such as communication with government authorities, sČeské Budějovice12 000 - 14 000 Kč
    Asistentka obchodního zástupce20 hodin týdně, základy PC (Word, Excel), praxe v telemarketingu vítána Brno-městood 6 000 Kč
    Hlavní asistentka sekretariátu - asistentka GŘPožadujeme min. SŠ vzdělání,organizační schopnosti, časovou flexibilitu, znalost účetnictví a ekonomiky, příjemné vystupování, angličtinu na komunikativní úrovni, další jazyk vítán, řidičský průkaz skKarvináod 14 000 Kč
    Asistentka generálního řediteleMísto pracoviště Praha. Požadujeme organizační schopnosti, časovou flexibilitu, příjemné vystupování, řidičský průkaz skupiny B. Možnost služebních cest. Hlásit se pouze elektronicky. Životopisy pouzePrahaod 22 000 Kč
    Asistentka nákupu s AJPožadavky: min. SŠ s maturitou, obchodního směru, výborná znalost AJ slovem i písmem, zkušenosti z oblasti nákupu výhodou, velmi dobrá práce na PC (word, excel, internet), vysoké pracovní nasazení, akŽďár nad Sázavou15 000 - 20 000 Kč
    Asistentka prodejeNa výše uvedený e-mail zasílat životopis a motivační dopis. Náplň práce: prodej nové technologie a služeb. Požadavky: zkušenost z prodeje,komunikace se zákazníky. Domažlice14 000 - 24 000 Kč
    ASISTENTKA TECHNICKÉHO ÚSEKUPožadujeme: Středoškolské vzdělání schopnost orientace v technické dokumentaci základní znalost německého jazyka samostatnost, flexibilita, zodpovědnost znalost práce na PC, Office na dobré úrovnLiberecod 14 000 Kč
    Asistentka manažera, operátorkapožadavky: znalost práce na PC (word,excel-nutné), AJ - základní úroveň, komunikativnost, příjemné vystupování, zkušenost z call centra vítána náplň práce: administrativní činnost na PC, obvoláváníJindřichův Hradecod 12 000 Kč
    Asistentka jednatelePOŽADAVKY: komunikativní znalost NJ, flexibilita, pracovitost, znalost AJ výhodou. Pracovní doba od 7 do 15 hod. Mělníkod 20 000 Kč
    SEKRETÁŘKA / ASISTENTKA VEDENÍPracoviště Záluží (Dolní Třebonín), mzda bude upřesněna při osobním jednání. Na adresu pošlete podrobný profesní životopis. NUTNÁ DOBRÁ ZNALOST NĚMČINY. České Budějoviceod 8 000 Kč
    Asistentka obchoduNÁPLŇ PRÁCE: vyhledávání a akvizice nových zákazníků (telemarketing) vytváření a údržba databáze nových i stávajících zákazníků (v CRM) příprava podkladů pro obchodníky vedení personální agendy, zajišJihlava10 000 - 15 000 Kč
    Technická asistentkaNJ, PC znalosti. Možnost ubytování. Karlovy Vary20 000 - 30 000 Kč
    Asistentka ředitelePožadujeme: znalost PC (office - excel, word, power point - aktivně), komunikativnost, flexibilita, základy obchodní komunikace - slovem i písmem, výborná znalost českého jazyka - obchodní korespondenPraha20 000 - 25 000 Kč
    Asistentka interiérového studiaPerspektivnost, pečlivost, komunikativnost, práce s PC (Wold,Excel-tabulky), internet, mail, zodpovědnost, kreativita. CV zasílat na e-mail Prahaod 15 000 Kč
    Asistentka - sekretářkaPo vyhodnocení dle životopisu bude osobní pohovor 3 roky praxe anglický jazyk, ŘP- B Jihlavaod 12 000 Kč
    Asistent/Asistentka ředitelePro naši partnerskou společnost v PARDUBICÍCH hledáme následující pozici: Náplň práce: komplexní zodpovědnost za agendu zahraničního jednatele pravidelná účast na jednáních v rámci EU administrativní Pardubiceod 20 000 Kč
    Asistentka ředitelePro naši partnerskou společnost v PARDUBICÍCH hledáme následující pozici: Náplň práce: komplexní zodpovědnost za agendu zahraničního jednatele pravidelná účast na jednáních v rámci EU administrativní Pardubiceod 20 000 Kč
    Sekretářka, asistentkadobrá znalost PC, Word, Excel, znalost účetnictví výhodou (není podmínkou) Česká Lípa8 000 - 12 000 Kč
    Asistentka ředitele autoservisuŘP sk. B, ČTR, středně pokročilá znalost Aj, uživatelsky PC, Word, Excel, schopnost jednat s úřady, zkušenosti v automobilovém odvětví, peněžité výhody Praha-západ10 000 - 12 000 Kč
    ASISTENT/ASISTENTKAPožadujeme znalost práce na PC, AJ nebo NJ aktivně Pardubiceod 24 000 Kč
    ASISTENT/ASISTENTKANáplň práce: Telemarketing, domlouvání schůzek, aktivní vyhledávání nových zákazníků, pečovat o stálé a nové klienty. Místo pracoviště: Liberec - Americká ul., možnost pracovat z domu - HOME OFFICLiberecod 6000 Kč
    ASISTENTKA do reklamní společnostiSŠ s matur.,org.a komunik.schopnosti,zákl.zn.účetnictví-fakturace,pokladna,zn .NJ slovem i písmem,nástup ihned,doba urč.6 měsíců-možno prodloužit České Budějoviceod 18 000 Kč
    Asistentka řediteleNutné základy účetnictví Prahaod 15 000 Kč
    Asistent, asistentkaobor vzdělání: ekonomie, logistika anglický nebo německý jazyk podmínkou, organizační schopnosti Kontakt: Paní Paurová, tel.: Rokycanyod 12 000 Kč
    Účetní - asistentkapoloviční úvazek, pracovní doba 8:00-12:00 (případně po dohodě), daňová evidence, mzdy plus další kancelářská administrativa, znalost MS Office. Karlovy Varyod 100 Kč
    ASISTENTKA ŘEDITELE;středoškolské vzdělání s maturitou nástup možný ihned možno i absolvent praxe výhodou AJ - slovem a písmem (komunikativně) NJ - slovem a písmem (komunikativně) požadujeme dobrou znalost práce na PC (WNymburkod 12 000 Kč
    Recepční / asistentkaReprezentativní vzhled, vstřícnost, ochotu, příjemné vystupování organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost spolehlivost, schopnost týmové práce, pečlivost solidní úroveň práce na PC (MTachov19 000 - 21 000 Kč
    Recepční-asistentka OlomoucReprezentativní vzhled, vstřícnost, ochotu, příjemné vystupování organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost spolehlivost, schopnost týmové práce, pečlivost solidní úroveň práce na PC (MOlomouc19 000 - 21 000 Kč
    Asistentka personálního oddělenípracovní poměr - zástup za MD, nástup do zaměstnání dle dohody /únor-březen/, ŘP sk. B- nutný, AJ - komunikativní znalost, PC - Excel, PowerPoint, Internet, ISO, v případě zájmu doručte do sídla spoleJihlavaod 14 000 Kč
    Asistentka recepce - OZPPracovní pozice jen pro OZP! časté telefonování, vyřizování pošty, práce na PC, asertivní jednání, komunikativní, provozní doba 8-16 hod., není bezbariérový vstup (1. patro), životopis zaslat na e-maiKladnood 10 000 Kč
    AsistentkaDo našeho stávajícího týmu přijmeme asistentku. Požadujeme ÚSO s maturitou, příjemné vystupování, pozitivní přístup, komunikační a organizační schopnosti, uživatelskou znalost práce na PC, samostatBrno-město20 000 - 25 000 Kč
    Asistentka generálního ředitelePožadujeme SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru), flexibilitu, příjemné vystupování, organizační schopnosti. Možnost služebních cest. Hlásit se pouze elektronicky. Nástup možný ihned. Karvináod 12 000 Kč
    Asistentka prodeje/obchodní odděleníPřijmeme asistentku prodeje do obchodního oddělení pro grafické studio a ofsetovou tiskárnu v Brně na HPP. Požadujeme SŠ, příjemné vystupování, pozitivní přístup, komunikační a organizační schopnosBrno-městood 15 000 Kč
    Asistentka do finančního odděleníOsobní jednání ST a PÁ 8-11 hod Základní znalost programů Word, Excel, AJ Základní znalost účetnictví výhodou, jinak zaučíme Praha18 000 - 20 000 Kč
    Asistent - asistentkaznalost Aj aktivně nebo NJ aktivně podmínkou, FJ vítán, znalost práce na PC Životopis zaslat na adresu sorbone. Rokycanyod 24 000 Kč
    Administrativní asistentka – Kolín, Kutná HoraInternetová agentura sídlící v Suchdole /10 km od Kolína/Kutné hory hledá na pozici asistentky vhodné kandidátky pro hlavní pracovní poměr. Náplň práce: *přijímání a reportování objednávek *reporting Kutná Horaneuvedeno
    AsistentkaHledáme pro naší kancelář na Praze 3 asistentku. Náplní práce je kalkulace zakázek, komunikace s klienty. Přebírání, třídění a předávání pošty. Požadujeme znalost práce na PC, Příjemné a mile vystupovPrahaneuvedeno
    ASISTENTKA/ASISTENT PRODEJE – OZPkomunikace se zákazníky administrativa obchodní činnost a prezentace firmy obsluha objednaného zákazníka Havlíčkův Brodneuvedeno
    Asistentka ředitele (vedení) společnostiPracovní náplň: administrativní práce vedení dokumentace staveb, údržby a měření na technologiích příprava podkladů pro předávání služeb a fakturaci příprava, tvorba ekonomických podkladů pro přeod 12000 Kč
    Asistentka generálního řediteleMísto pracoviště Praha. Hlásit se pouze elektronicky. Požadujeme SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru), flexibilitu, příjemné vystupování,organizační schopnosti. Možnost služebních pracovních cest od 22 000 Kč
    Asistentka- administratívna činnosť
    - odosielanie, prijímanie a spracovanie pošty
    - prijímanie telefonických hovorov, prepájanie, vybavovanie telefonátov
    - samostatná príprava potrebných dokladov
    Zvolendohodou
    Asistentka riaditeľa- administratívna korešpondencia,
    - evidencia pošty,
    - spracovanie a inzercia realitných ponúk,
    - preberanie telefonátov,
    - komunikácia s klientmi spoločnosti,
    - uvádzani
    HumennéNeuvedené
    Asistentka / sekretárka- organizačné zabezpečenie porád a konferenčných hovorov
    - vyhotovovanie záznamov z rokovaní a porád
    - tvorba podkladov a iných materiálov na porady a stretnutia
    - vedenie evidencie úlo
    Bratislava IIINeuvedené
    Asistentka vedenia spoločnosti organizácia porad riaditeľov pobočiek spoločnosti RENOMIA
     evidencia sprostredkovateľských zmlúv s poisťovateľmi
     sledovanie aktuálnosti všetkých dokumentov na firemnom intranete a zabez
    Bratislava INeuvedené
    Recepčná / Asistentka- preberanie a prepájanie telefonátov
    - administratívne a organizačné riadenie chodu recepcie, prijímanie návštev, príprava občerstvenia, prvotný kontakt
    - príprava materiálov pre členov tím
    Bratislava IDohodou
    Asistentka- asistentské práce
    - vedenie administratívnej agendy - fakturácia, pokladňa
    - príprava podkladov pre účtovníctvo
    - kontakt a komunikácia s dodávateľmi a klientami firmy
    Bratislava Idohodou
    Asistentka / asistent- obsluha zákazníkov, komunikácia so zákazníkmi
    Priprava pracoviska, priprava pizze a vsetkych cinnosti s tym spojenych, cistota na pracovisku a po praci.Zodpovednost za zvereny proviant.
    ŽilinaNeuvedené
    ASISTENT/ASISTENTKANáplň práce: administrativa, sekretářské práce. Práce na částečný úvazek - 5 hod. Požadujeme: práce s MS Office Pardubiceod 8 000 Kč
    ASISTENTKA/ASISTENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍPožadavky: min.SŠ vzdělání, výborná znalost MS Office a ERP systému, výborná ústní a písemná znalost AJ, Úkoly: zpracování došlých dokumentů, kontrola dodacích listů a fakturace, spolupráce s oddělNový Jičínod 15 000 Kč
    ASISTENTKA/ASISTENT VEDOUCÍHO VÝROBYvzdělání obor strojní, stavební znalost AUTOCAT, WORD, EXCEL Třebíčod 1 Kč
    OBCHODNÍ ASISTENTKAÚSO ekonomického zaměření, pracovní náplň: administrativní podpora obchodního týmu, komunikace se zákazníky i dodavateli, fakturace. Požadujeme: znalost práce na PC, schopnost komunikovat v českém Bruntálod 13 000 Kč
    Asistentka ředitelehledáme asistentku regionálního ředitele společnosti Fincentrum a.s. Domažliceneuvedeno
    ASISTENTKA / OFFICE MANAŽERKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICESamostatná pracovní pozice s možností dalšího růstu Brno-městoneuvedeno
    Zdravotní sestra/asistentkaasistence zubnímu lékaři, příjemné vystupování, samostatnost, svědomitost, ochota učit se novým věcem, firemní služby zdarma, stravenky, pouze životopis na e-mail Uherské Hradiště13 000 - 16 000 Kč
    ASISTENT/ASISTENTKA OBCHODNÍHO ŘEDITELENáplň práce: obchodní činnost, prodej Požadujeme: min. VOŠ technického směru, AJ aktivní znalost, znalost práce PC, práce s lidmi, ŘP sk. B - aktivní řidič, praxe v obchodu výhodou, není podmínkou.Pardubiceod 15 000 Kč
    Farmaceutický asistent/asistentkaPožadujeme: vzdělání v oboru, zdravotní průkaz, pracovní samostatnost, dobrá a komunikativní povaha, ochota podílet se na pracovních úkolech kolektivu lékárny, nástup možný ihned. Mzda 15 000 Kč až 18Česká Lípa15 000 - 18 000 Kč
    PORODNÍ ASISTENTKAÚSO prac. poměr na dobu neurčitou mzda 100,-Kč/hod. pracovní úvazek 16 hod./týdně PM bude v nově otevřené gynekologické ambulanci v Milovicích vhodné pro absolventy praxe výhodou Břeclavod 100 Kč
    Lékárník - asistent, lékárnice - asistentkaZavedená lékárna v Brně na ulici Nerudova přijme lékárníka/ci-asistenta/ku na hlavní pracovní poměr. Požadujeme: " Ukončené VŠ vzdělání v oboru farmacie. " Odbornost a profesionalitu. " KomuniBrno-město20 000 - 25 000 Kč
    Asistentka prodejeZnalost prostředí operačního systému Windows, Microsoft Office ( MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, MS Outlook), práce s internetem, komunikační dovednosti, vysoké pracovní nasazení, řidičský průkaz skKarvináod 10 000 Kč
    Asistentka prodeje a servisuPožadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru s maturitou, práce s PC - znalost MS Office, znalost fakturace, psaní všemi deseti, , časová flexibilita, odolnost vůči psychické zátěži, NJ výhodou, ŘP sk. Svitavy12 000 - 14 000 Kč
    Asistent(ka) pro školící středisko

    Náplní práce asistentky je:

      zajišťování programu ředitele vedení agend organizace schůzek, diáře vyřizování korespondence účast na poradách apod.
      Znalost práce na PC
    Břeclav18 000 - 22 000 Kč
    Referent/ka administrativyVypisujeme výběrové řízení na pozici \\\" referent / ka obchodu \\\" pro kompletní vyřizování agendy objednávek, zakázek, jednání s klienty. Znojmood 20 000 CZK
    ASISTENT/KA ředitelePožadavky:
    - praxe na pozici os. asistentky - min. 2 roky /nutná/
    - aktivní znalost AJ a NJ podmínkou
    - uživatelská znalost práce MS Office
    - schopnost samostatné práce a rozhodov
    Liberec20000-30000
    Asistent/ka jednatelePožadujeme anglický jazyk slovem i písmem, řidičský průkaz sk. B,aktivní řidič, možnost cestovat služebně po evropě,dobrá znalost práce na PC + programy OFFICE,Děčín5000-15000
    asistent/ka obchodního oddělenípožadujeme výborné komunikační schopnosti,
    praxi v jednání se zákazníky nebo dodavateli,
    týmovou spolupráci,
    asertivní jednání.
    umění vcítit se do situace,
    znalost systému Hel
    Semily17000-20000
    Asistent/ka obchodního týmuŽivotopis zašlete na e-mail: . Do předmětu uveďte „asistent obchodního týmu“. Kontakt: Daniela Gáborová, tel.:.

    Hledáme komunikativního, spolehlivého, samostatného kolegu/kolegyni s obchodn
    Ostrava-město16000
    Asistent/ka Poradce pro finanční plánování se zaměřením na prodej produktů Penzijní fondu INGSŠ vzdělání, znalost práce na PC (MS Office, Internet), komunikativnost, ochota učit se nové věci,
    - Své písemné nabídky s strukturovaným životopisem zasílejte na adresu provozovny nebo na e-mai
    Kroměříž5000
    asistent/ka pro zahraniční obchoddále práce v účetnictví středně velké firmy, správa webových stránek - pož. aktivní znal. AJ a NJ, znal. práce na PCTábor15000-20000
    fakturant/ka a asistent/ka řediteleúplné středoškolské vzdělání s maturitou v ekonomickém nebo technickém oboru, znalost Open Office, vítána praxe fakturantky, asistentky, Ústí nad Labem12000-16000
    Odborný administrativní pracovník/ceperfektní znalost NJ slovem i písmem, výhodou znalost AJ, FJ, ŠJ, komunikace se zahraničními zákazníky, administrativní zpracování zakázek, objednávek, reklamací, PC uživatelsky, Exel, Word, tabulkovýZnojmo15000
    Sekřetář, Tajemníkpožadujeme výbornou znalost ruského a anglického jazyka slovem i písmem, dobrou znalost práce na PC, časovou flexibilitu
    kontakt v bobě 7:00 - 15:00 hod.
    životopisy zasílejte na e-mail:
    Kutná Hora23000-27000
    Odborní asistenti v administrativěPožadavek: řidičský průkaz sk. "B"Brno-venkov14000
    Asistent/ka obchodního manažeraPožadujeme: SŠ vzdělání, plynulou znalost německého jazyka, praxi na obdobné pozici ve strojírenské firmě. Náplň práce: administrativní podpora obchodního manažera, příprava nabídek, zadávání dat do fOlomouc12000
    ASIST.MANAŽERA vzdělávacích projektů SŠ-VOŠmpráce na PC,komunik.zn.NJ,adm.podpora zakázek a projekůl z obl.rozvoje lidských zdrojů,příprava a realizace aktivirt ve vzděláv.projektech,řešení nových.prodlužování stávajících vzděl.akreditacČeské Budějovice15000-20000
    DISPONENT/KA VÝROBYDISPONENT/KA VÝROBY
    Požadujeme: německý jazyk - aktivní znalost slovem i písmem, znalost práce na PC
    Kontakt: ,
    Ústí nad Orlicí17000
    Koordinátorka rozvozu
    - znalost německého jazyka ústně i písemně
    - znalost PC, MS Office
    - středoškolské vzdělání ukončené maturitou
    - upřednostňujeme praxi v oboru,znalost ekonom.programu Pohoda
    Praha20000
    Manager/ka administrativyManager/ka administrativy. Podmínka - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzděl. (i bez praxe) nebo ÚSO s praxí, ŘP skup. B, AJ slovem i písmem, znalost práce na PC, flexibilita, iniciativa, organizační Příbram2
    Odborní asistenti v administrativěZZ
    znalost hutního a ocelářského průmyslu v ČR, Evropě i ve světě, vzdělání technického, obchodního či ekonomického směru, jazyková znalost anglického jazyka ústně i písemně, znalost jazyka Hindí
    Ostrava-město50000
    Odborní asistenti v administrativěPožadavky:
    - anglický jazyk, italský jazyk, německý jazyk (slovem i písmem)
    - znalost práce na PC, organizační schopnosti
    - pracovitost, spolehlivost, pečlivost a ochotu vzdělávat se
    Zlín12000-15000
    Odborný asistent/ka v administrativěPožadavky: vzdělání vyučen s maturitou, SŠ nebo VoŠ v technickém oboru, praxe 2 roky, dobrá znalost NJ slovem i písmem, práce na PC, znalost MS Offis, e-mail, internet, samostatná práce s technickou Vyškov15000-20000
    Asistent Office ManageraPožadavky: VŠ ekon.směru výhodou, obchodní/manažerské zkušenosti na podobné pozici výhodou, aktivní znalost AJ slovem i písmem, velmi dobrá znalost MS Office, výborné komunikační a organizační schopnoOpava15000-20000
    Asistent vedoucího výroby - s NJPP na 1 rok s možností prodloužení.
    POŽADAVKY: komunikativní a písemná znalost německého jazyka (NJ) na dobré úrovni, dobrá uživatelská znalost PC, ŘP sk. B.

    KONTAKT: p. Krapfová Marie
    Mělník15000-25000
    asistent-kaZasílat životopis na e-mail: , SŠ vzdělání, praxe není nutná, vhodné pro absolventy, nutná znalost německého jazyka, Plzeň-město15000
    Asistent/kaMísto je vyhrazeno pro OZP. Požadujeme: vzděl. vyšší odborné/vysokoškolské, flexibilita, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC samozřejmostí (Excel, Word, Outlook). ŘP sk. B. Jedná se o zkráOlomouc8000
    Asistent/ka odborného řediteleVynikající znalost NJ a AJ nutná!Praha-východ20000-30000
    Asistent/ka ředitele hypermarketu OlomoucPodmínkou pro přijetí je: středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem, výborné komunikační schopnosti, flexibilita, dobré znalosti všech Windows – programů. VítáOlomouc15000
    Asistent/ka servisuPráce s PC, ŘP, výpis z RT, pasivní znalost AJ,NJ. Zkušenosti z oboru výhodou (servis užitkových vozidel), provizní odměny, zaměst. benefity.Praha12000-12000
    ASISTENT/-KA STAVEBNÍHO ODDĚLENÍASISTENT/-KA STAVEBNÍHO ODDĚLENÍ - Náplň práce: - Zajištění denní administrativy pro stavební oddělení; - Kompletování dokladů potřebných k plnění zakázky, objednávky; - Komunikace s výrobním odděleníHradec Králové15000
    asistent-ka vedoucího obchodního odděleníÚSO stavebního směru, k platu prémie, perspektivní a ryze česká fi.s dlouholetou tradicí, nekuřácké pracoviště, odborné zaškolení, závodní stravování, přiísp.na penz.připoj., zázemí stabilní firmy, prPlzeň-město15000
    Asistent/ka HR s ČJ a NJPro našeho významného klienta, zahraniční obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Asistent/ka HR s ČJ a NJ. Náplň práce a zodpovědnosti: Podpora nadřízeného Vyřizování telefonátů a koTachov20 000 - 35 000 CZK
    Asistent/ka prodejeÚspěšná společnost přijme 3 ASISTENTY/ASISTENTKY KANCELÁŘSKÉHO PRODEJE.
    Práce spočívá v přímé komunikaci s klienty, prodeji a v lehké administrativě.
    10% v terénu, 90% práce v kanceláři v
    Praha20000 - 30000 Kč/m
    Sekretářka PardubiceSpolečnost zabývající se tvorbou reklamních kampaní přijme mladou, atraktivní uchazečku do reklamního oddělení na pozici SEKRETÁŘKA MANAŽERA. Pardubiceod 10 CZK
    Sekretářka PardubiceSpolečnost zabývající se tvorbou reklamních kampaní přijme mladou, atraktivní uchazečku do reklamního oddělení na pozici SEKRETÁŘKA MANAŽERA. Pardubiceod 10 CZK
    Asistent/ka - účetnístarost o chod kanceláře komunikace s mateřskou nizozemskou firmou komunikace s výrobou obsluha telefonní ústředny, vyřizování telefonátů vyřizování poštovní agendy zodpovědnost za pokladnu, vedeOstrava-městood 15 000 Kč
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace-Stážist(k)aVaším úkolem bude tvorba tzv. trainig materials (anglických studijních materálů) pro naše klienty. Nabízíme > samostatné řešení zadaných úkolů > maximální podporu ze strany společnosti, škOlomoucod 1 000 Kč
    Asistent-kaAJ, NJ výhodou, znalost PC, vhodné i pro absolventy,náplň- práce na PC, komunikace se zákazníky Plzeň-městood 24 000 Kč
    Asistent/ka skladu potravinPožadavky: vzdělání SŠ, velmi dobré komunikační schopnosti, trestní bezúhonnost, loajalitu k zaměstnavateli, aktivní zájem o práci, snahu učit se novým věcem, uživatelskou znalost PC, znalost účetnVyškov10 000 - 20 000 Kč
    Odborní asistenti v administrativě-asistent/kaPOŽADAVKY: vzdělání SŠ - obor vzdělání nerozhoduje, znalost práce na PC, ŘP B, komunikativnost, spolehlivost Strakonice8 000 - 15 000 Kč
    Fakturant/ka - asistent/kaNutná znalost účetního programu POHODA, včetně skladového hospodářství - min. 1 rok! Brno-městood 15000 Kč
    Asistent/ka odboru sociálních věcíPracovní místo: asistent/ka odboru sociálních věcí místo výkonu práce: Hradec Králové, platová třída 9. pracovní poměr na dobu neurčitou nebo dohodou. Požadavky: VOŠ nebo střední, obor – ekonomie, Hradec Královéod 14 500 Kč
    ASISTENT/KA - SEKRETÁŘ/KAASISTENT/KA - SEKRETÁŘ/KA - na 4 hod. Po - Pá, znalost práce na PC (výborná znalost programu Excel - výpočty), mzda 80,-Kč/hod., předem tel. domluvit schůzku popř. na e-mail Berounod 80 Kč
    Koordinátor procesů – Food serviceProcesní podpora marketingového oddělení: Zajištění interního procesu u zavádění nových výrobků (zadávání do interních systémů ISO a SAP, zajišťování včasného schvalování v jednotlivých krocích) KaždoMělníkneuvedeno
    Pracovník/ce v kanceláři - asistent/kaPřijmeme pracovníky z různých oborů pro práci v kanceláři, organizaci schůzek, telefonickou komunikaci se zákazníkem, vyřizování e-mailů, zakázek a objednávek klientům v oblastech stavebnictví, nábytkTachovneuvedeno
    Pracovník/ce v kanceláři - asistent/kaPřijmeme pracovníky z různých oborů pro práci v kanceláři, organizaci schůzek, telefonickou komunikaci se zákazníkem, vyřizování e-mailů, zakázek a objednávek klientům v oblastech stavebnictví, nábytkTachovneuvedeno
    Pracovník/ce v kanceláři - asistent/kaPřijmeme pracovníky z různých oborů pro práci v kanceláři, organizaci schůzek, telefonickou komunikaci se zákazníkem, vyřizování e-mailů, zakázek a objednávek klientům v oblastech stavebnictví, nábytkTachovneuvedeno
    Pracovník/ce v kanceláři - asistent/kaPřijmeme pracovníky z různých oborů pro práci v kanceláři, organizaci schůzek, telefonickou komunikaci se zákazníkem, vyřizování e-mailů, zakázek a objednávek klientům v oblastech stavebnictví, nábytkTachovneuvedeno