Aktuální nabídky práce - Sekretářka - proJobs

Hledám práci jako *
v oblasti * (kraj nebo okres)
*Pro filtrování vyberte alespoň pozici nebo kraj.
Začněte psát název pozice do políčka nebo ji vyberte ze seznamu
načítám... 
Začněte psát název kraje/okresu nebo si vyberte ze seznamu
načítám... 
 
 
Pozicepopis práceokresplat
Sekretářka PardubiceSpolečnost zabývající se tvorbou reklamních kampaní přijme mladou, atraktivní uchazečku do reklamního oddělení na pozici SEKRETÁŘKA MANAŽERA. Tachovneuvedeno
Sekretářka - Asistent/kaAdvokátní kancelář LANG přijme do svého pracovního týmu v Brně asistentku/recepční na poloviční úvazek. Pracovní doba je od 14:30 do 18:30. Termín nástupu ihned. Požadavky: vzdělání středoškolské s Blansko5 000 - 8 000 Kč
Hospodářka/sekretářkaDPČ Praha12 000 - 13 000 Kč
LÉKAŘSKÁ SEKRETÁŘKAZnalost NJ,RJ a AJ, profesionální přístup, pracovitost, spolehlivost,časová flexibilita, morální a občanská bezúhonnost. Karlovy Varyod 14 000 Kč
Sekretářka pro obchodní oddělení - BrnoReklamní a marketingová společnost příjme atraktivní, reprezentativní sekretářku pro obchodní oddělení do naší pobočky v Brně. Brno-městoneuvedeno
Sekretářka - České BudějoviceReklamní a marketingová společnost příjme atraktivní, reprezentativní sekretářku do nové pobočky v Českých Budějovicích. České Budějoviceneuvedeno
Sekretárka - asistentka riadiaceho pracovníkaKomplexné riadenie sekretariátu riadiaceho pracovníka spoločnosti
Evidencia prijatej a odoslanej korešpondencie
Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovor
Považská Bystricadohodou
Pracovník/ce rezervačního odděleníHotel v centru K.V. přijme do rezervačního oddělení vhodného pracovníka pro zajišťování klientů. Požadujeme praxi v oboru. Na pokročilé úrovni RJ, UKR, AJ (slovem i písmem). Uchazeče na pracoviště nepKarlovy Vary13000-15000
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Žďár n.S.Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok od nástupu, možnost dalšího prodloužení;

Další požadavky:
- dobrá znalost anglického, příp. dalšího světového jazyka;
- práce na PC (Microso
Žďár nad Sázavou12000
asistentka obchodního odděleníobsluha běžné kancelářské technicky, schopnost provádění běžných administrativních úkonů, dobrá znalost ovládání Word, Excel, AJ na komunikativní úrovni výhodou, velmi dobrá znalost ČJ vč. gramatiky, Brno-venkov15000
Asistent/ka dopravyPožadavky:
- anglický jazyk - podmínkou
- časová flexibilita
Kolín15000
Sekretáři (všeobecní)-administrativní zajištění firmy, vedení sekretariátu, komunikace se zákazníky, pošta, zápisy z porad, PC uživatelsky /E,W/, ŘP-B, AJ pasivně, komunikativnost, praxe výhodou, pro. životopis na mail: Znojmo10 000 - 15 000 Kč
Sekretáři (všeobecní)-Nebojíte se administrativní práce? A podpory obchodního oddělení? Baví Vás komunikovat s lidmi? Umíte ovládat kancelářské programy? A perfektně vyhledávat na internetu? Baví Vás pracovat se sociálnímiBrno-městood 15 000 Kč
Sekretáři (všeobecní)-administrativa, Aj, práce na PC, notebook k vlastnímu používání Praha15 000 - 21 000 Kč
SEKRETÁŘ/-KASEKRETÁŘ/-KA (pracoviště střední škola) Požadavky: SŠ s maturitou, min. 2 roky praxe v oboru, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook). PP na dobu určitou s možností prodloužení, zkrácený úvazeHradec Králové8 610 - 12 052 Kč
Sekretáři (všeobecní)Základní praxe v oboru. Pracoviště se zřizuje. Karlovy Varyod 12 000 Kč
Grafik v DTP studiuPožadavky: Vyučení nebo SŠ vzdělání polygrafické nebo grafické, zkušenost v oblasti přípravy grafických návrhů a úpravy dat před tiskem PODMÍNKOU (DTP studio), pokročilá znalost grafických programů - Kolín18 000 - 25 000 Kč
Sekretáři (všeobecní)-Práce možná i z domova. Litoměřice1 000 - 10 000 Kč
Sekretáři (všeobecní)-SEKRETÁŘ/KA, nutná znalost NJ, AJ, znalost práce na počítači, min. 2-3 roky praxe Pardubiceod 11 000 Kč
Sekretáři (všeobecní)-Praxe min. 1 rok. Práce na PC. Jedná se o zástup za MD. Brno-město10 000 - 13 000 Kč
Ostatní fotografové-GrafikPožadavky: Vyučení nebo SŠ vzdělání polygrafické nebo grafické, praktická zkušenost v oblasti přípravy grafických návrhů a úpravy dat před tiskem PODMÍNKOU (hlubotisk, flexotisk, ofset), výborná znaloKolín18 000 - 22 000 Kč
Sekretáři (všeobecní)-Nebojíte se administrativní práce? A podpory obchodního oddělení? Baví Vás komunikovat s lidmi? Umíte ovládat kancelářské programy? A perfektně vyhledávat na internetu? Baví Vás pracovat se sociálnímiBrno-městood 15 000 Kč
Pekaři-PEKAŘ/-KAPEKAŘ/-KA - vyučení - může být i v oboru kuchař, číšník - možnost zaučení. Práce s hmotným břemenem nad 15kg. PP na dobu určitou půl roku s možností prodloužení, jednosměnný provoz - směny pouze v nHradec Královéod 9 800 Kč
Pekaři-pekař/kaVyučení v oboru. Chrudim58 - 59 Kč
Pekaři-PEKAŘ/-KAPožadavky: praxe, znalost AJ nebo RJ. Ukázková výroba na veřejnosti. Praha13 000 - 20 000 Kč
Pekaři-PEKAŘ/-KAPEKAŘ/-KA - vyučení s maturitou. Vhodné i pro absolventy/-ky. Náplň práce: hnětání a příprava těsta. PP na dobu neurčitou, třísměnný provoz, nástup možný ihned.Hradec Královéod 15 000 Kč
Pekaři-PEKAŘ/KAzákladní plat cca 10000,- Kč + osobní ohodnocení až 5000,- Kč, hlásit se předem telefonicky nebo osobně do 16.00 hod. Liberecod 10 000 Kč
CUKRÁŘ, CUKRÁŘKA14.6.12 Výroba zákusků a dortů. Min. vyučen v oboru curkář, min. 2 roky praxe, prac. doba od 6.00 do 18.00 hod. - směny - 2 dny volno a 2 dny práce. Břeclavod 10 000 Kč
Pekaři-Pekař/kavzděl. vyučen v oboru pekař, praxe 5 let v oboru podmínkou. Jedná se o noční provoz. Osobní kontakt možný po telefonické domluvě! Olomouc13 000 - 15 000 Kč
SERVÍRKAvyuč.v oboru nebo zauč. s praxí,hm.odpovědnost,pr.doba a plat upřesněny při os.jednání Prachaticeod 11500 Kč
Pekaři-Pekař/kaPrvní kontakt pouze telefonicky - paní Jánošová (pak se upřesní osobní schůzka). Vyučení vhodné, vítáme zkušenosti v oboru pekařství. Ostrava-městood 14 000 Kč
Pekaři-Pekař/kaPožadujeme chuť pracovat. Praxe výhodou, ne podmínkou. Výhodou ŘP sk. B. Směnnost: ranní/noční. Nástup možný ihned. Ostrava-město12 000 - 15 000 Kč
Pekaři-pekař/kaMožnost získání bytu. Brno-venkovod 20 000 Kč
Sekretářka PardubiceSpolečnost zabývající se tvorbou reklamních kampaní přijme mladou, atraktivní uchazečku do reklamního oddělení na pozici SEKRETÁŘKA MANAŽERA. Pardubiceod 10 CZK
Sekretářka PardubiceSpolečnost zabývající se tvorbou reklamních kampaní přijme mladou, atraktivní uchazečku do reklamního oddělení na pozici SEKRETÁŘKA MANAŽERA. Pardubiceod 10 CZK
Sekretářka/asistentkaPracovní doba 7:00 - 15:30 hod. Sekretářku/asistentku hledáme pro náš provoz kovovýroby v Bořitově u Černé Hory. Požadujeme: SŠ vzdělání, znalost práce s PC (MS Office), ŘP sk. B, spolehlivost, samBlanskood 12 000 Kč
ASISTENTKA - SEKRETÁŘKAÚO ÚSO vhodné pro osoby se zdrav. postižením možno i absolvent praxe výhodou žádosti o osobní pohovor přijímáme pouze na e-mailu: Nymburk10 000 - 20 000 Kč
SEKRETÁŘKA / ASISTENTKA VEDENÍPracoviště Záluží (Dolní Třebonín), mzda bude upřesněna při osobním jednání. Na adresu pošlete podrobný profesní životopis. NUTNÁ DOBRÁ ZNALOST NĚMČINY. České Budějoviceod 8 000 Kč
Asistentka - sekretářkaPo vyhodnocení dle životopisu bude osobní pohovor 3 roky praxe anglický jazyk, ŘP- B Jihlavaod 12 000 Kč
Sekretářka, asistentkadobrá znalost PC, Word, Excel, znalost účetnictví výhodou (není podmínkou) Česká Lípa8 000 - 12 000 Kč
Sekretářka - České BudějoviceReklamní a marketingová agentura příjme atraktivní, reprezentativní sekretářku do nové pobočky v Českých Budějovicích. České Budějoviceneuvedeno
Sekretářka - Pardubice• Reklamní a marketingová společnost příjme atraktivní, reprezentativní sekretářku do pobočky v Pardubicích Pardubiceneuvedeno
Asistentka / sekretárka- organizačné zabezpečenie porád a konferenčných hovorov
- vyhotovovanie záznamov z rokovaní a porád
- tvorba podkladov a iných materiálov na porady a stretnutia
- vedenie evidencie úlo
Bratislava IIINeuvedené
Office manager; Sekretárka- práce v kancelárii, preklady
Žilina500-1000 EUR/m
Asistentka ředitele

Hledáme vhodnou kandidátku či kandidáta na pozici asistentka ředitele. Náplní práce je vyřizování administrativních záležitostí, spolupráce s účtárnou, zodpovědnost za provoz kanceláře.

    Brno-město17000 Kč
    Asistent(ka) pro školící středisko

    Náplní práce asistentky je:

      zajišťování programu ředitele vedení agend organizace schůzek, diáře vyřizování korespondence účast na poradách apod.
      Znalost práce na PC
    Břeclav18 000 - 22 000 Kč
    AsistentkaHledá se sympatická slečna na pozici Asistentky jednatele do Brna - Královo Pole. Nástup nejlépe ihned. V případě zájmu zasílejte životopis s fotkou na , (do předmětu - ASISTENTKA BRNO) Brno-město17 000 - 20 000 CZK
    Referent/ka administrativyVypisujeme výběrové řízení na pozici \\\" referent / ka obchodu \\\" pro kompletní vyřizování agendy objednávek, zakázek, jednání s klienty. Znojmood 20 000 CZK
    administrativní pracovnice/pracovníkúvazek 20 hod./týden (dle dohody), ekonomické a bankovní konzultace v ruském jazyce, činnost spojená s působením firmy na zahraničních trzích, vedení administrativy, vzdělání (VOŠ, VŠ) ekonom. směru, Uherské Hradiště8000
    AsistentProsíme o zaslání životopisu a motivačního dopisu na email: pavel. .
    Požadavky:
    - Energickou komunikativní osobnost
    - Příjemné, reprezentativní vystupování
    - Orientaci na zákaz
    Děčín9800-20000
    Asistent/kaProsíme všechny uchazeče/ky, aby si pozorně přečetli oznámení o vyhlášení VŘ uvedené na webových stránkách městského obvodu www.moap.cz (sekce Volná pracovní místa).
    Pro to, aby mohli být zařaze
    Ostrava-město13110-19750
    asistent/ka - recepčníPožadvky: SŠ - ekonomický směr, znalost AJ a NJ, ŘP sk. B, příjemné vystupování, časová flexibilita.
    Výhody: příspěvek na stravování.
    Domažlice15000
    ASISTENT/KA ředitelePožadavky:
    - praxe na pozici os. asistentky - min. 2 roky /nutná/
    - aktivní znalost AJ a NJ podmínkou
    - uživatelská znalost práce MS Office
    - schopnost samostatné práce a rozhodov
    Liberec20000-30000
    asistentka, asistent exekutoraPožadujeme: ukončené středoškolské vzdělání s maturitou; schopnost analytického myšlení; komunikativnost a spolehlivost
    Žádosti s přiložený životopisem zasílejte na e-mailovou adresu:
    Karviná15000
    asistent/ka generálního řediteleorganizování časového programu generálního ředitele, zodpovědnost za chod sekretariátu, organizování porad vedení společnosti a zasedání představenstva, vyřizování korespondence, zabezpečení administrUherské Hradiště18000-20000
    Asistent/ka jednatelePožadujeme anglický jazyk slovem i písmem, řidičský průkaz sk. B,aktivní řidič, možnost cestovat služebně po evropě,dobrá znalost práce na PC + programy OFFICE,Děčín5000-15000
    Asistentka jednatelePožadavky: vzdělání SŠ s maturitou, praxe v administrativě, nejlépe ekonomického směru vítána, dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Exel)
    Kontakt: Jaroslav Jelínek, telefonický kontakt předem:
    Vyškov13000-16000
    asistent/ka obchodního oddělenípožadujeme výborné komunikační schopnosti,
    praxi v jednání se zákazníky nebo dodavateli,
    týmovou spolupráci,
    asertivní jednání.
    umění vcítit se do situace,
    znalost systému Hel
    Semily17000-20000
    Asistent/ka obchodního týmuŽivotopis zašlete na e-mail: . Do předmětu uveďte „asistent obchodního týmu“. Kontakt: Daniela Gáborová, tel.:.

    Hledáme komunikativního, spolehlivého, samostatného kolegu/kolegyni s obchodn
    Ostrava-město16000
    Asistent/ka Poradce pro finanční plánování se zaměřením na prodej produktů Penzijní fondu INGSŠ vzdělání, znalost práce na PC (MS Office, Internet), komunikativnost, ochota učit se nové věci,
    - Své písemné nabídky s strukturovaným životopisem zasílejte na adresu provozovny nebo na e-mai
    Kroměříž5000
    asistent/ka pro zahraniční obchoddále práce v účetnictví středně velké firmy, správa webových stránek - pož. aktivní znal. AJ a NJ, znal. práce na PCTábor15000-20000
    asistent(ka) prodejeAsistent prodeje spotřebního materiálu na stáncích v obchodních centrech v Liberci - ÚSO (nejlépe ekonomické, není podmínkou), VŠ výhodou, schopnost práce s PC (informační systém), zákl. platová třídaJablonec nad Nisou10000-15000
    asistent/ka řediteleNáplň práce:
    - organizační a administrativní podpora ředitele společnosti
    - příprava podkladů pro obchodní jednání
    - zpracovávání analýz odbytu
    - zodpovědnost za spisovou službu (p
    Kroměříž15000
    Asistent/ka řediteleDo kanceláře vedení společnosti hledáme vhodné uchazeče/uchazečky na místo asistenta/asistentky. Požadujeme praxi na uvedené pozici, min. středoškolské vzdělání s maturitou, znalost AJ slovem i písmeNáchod15000-18000
    Asistentka řediteleAsistentka ředitele pracuje na pobočce ve Vlašimi. Vede sekretariát ředitele, což obnáší administrativu s tím spojenou, organizaci schůzek a služebních cest, komunikaci s úřady a institucemi, tvorbu pBenešov10000-25000
    ASISTENT/KA ŘEDITELEASISTENT/KA ŘEDITELE

    Pozice vhodná pro absolventy


    Požadujeme:

    - SŠ / VŠ - vzdělání
    - znalost AJ
    - výbornou znalost MS Office
    - organizační a ko
    České Budějovice17000-17000
    asistent/ka ředitele společnostiPožadavky: Znalost práce s PC (Excel, Word)
    Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
    Řidičský průkaz skupiny B
    Kreativita při řešení pracovních problémů
    Znalost cizího ja
    Most20000
    asistentka starostyorganizační a komunikační schopnosti, přesnost, orientace ve státní a veřejné správě, časová flexibilita, pokročilá znalost MS OfficePraha-západ14220-21390
    ASISTENT/KA ZÁSTUPCE ŘEDITELE VÝROBYNástup možný od ledna 2013;

    Požadujeme: dobrou znalost práce na PC, samostatnost, flexibilitu a technické vnímání.
    Řidičský průkaz sk. B výhodou.

    Jsme zavedená kartonážní f
    Žďár nad Sázavou13000-16000
    fakturant/ka a asistent/ka řediteleúplné středoškolské vzdělání s maturitou v ekonomickém nebo technickém oboru, znalost Open Office, vítána praxe fakturantky, asistentky, Ústí nad Labem12000-16000
    Odborný administrativní pracovník/ceperfektní znalost NJ slovem i písmem, výhodou znalost AJ, FJ, ŠJ, komunikace se zahraničními zákazníky, administrativní zpracování zakázek, objednávek, reklamací, PC uživatelsky, Exel, Word, tabulkovýZnojmo15000
    Pracovník - ce pro zpracování agendy systému řízení společnostiPRACOVNÍK - CE - pro zpracování agendy systému řízení společnosti - kvalita, bezpečnost, životní prostředí, požadujeme: znalost dané oblasti, znalost OHSAS 18001, ISO 14001, ISO 9001, znalost AJ , fleTrutnov20000
    Projektový manažerStředisko pomoci ohroženým dětem ROSA v Kladně přijme pracovníka/pracovnici na pozici projektového manažera se zkušeností s administrací projektů.
    Požadujeme: SŠ / VŠ, flexibilitu a pečlivost. Č
    Kladno1
    Sekřetář, Tajemníkpožadujeme výbornou znalost ruského a anglického jazyka slovem i písmem, dobrou znalost práce na PC, časovou flexibilitu
    kontakt v bobě 7:00 - 15:00 hod.
    životopisy zasílejte na e-mail:
    Kutná Hora23000-27000
    Odborní asistenti v administrativěPožadujeme VŠ vzdělání se zaměřením na Aj, min. VŠ vzdělání technického směru jsou podmínkou, pokročilá znalost PC, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, schopnost spolupracovat s lidmi, vysoká moBrno-město12000-17000
    Odborní asistenti v administrativěaktivní angličtina, znalosti programů microsoft Excel, Word, Powerpoint,
    dobré znalosti internetu, základy účetnictví, řidičský průkaz B,
    praxe jako asistent/ka 3 a více roků
    bonusy mož
    Praha15000
    Odborní asistenti v administrativěPožadavek: řidičský průkaz sk. "B"Brno-venkov14000
    Asistent/ka obchodního manažeraPožadujeme: SŠ vzdělání, plynulou znalost německého jazyka, praxi na obdobné pozici ve strojírenské firmě. Náplň práce: administrativní podpora obchodního manažera, příprava nabídek, zadávání dat do fOlomouc12000
    Asistentka vedeníASISTENTKA VEDENÍ - praxe na obdobné pozici min. 3 roky , dobrá znalost AJ , pečlivost , svědomitost , náplň práce: vytvoření optimálních podmínek pro práci vedoucího organizace , vést příslušmou ageTrutnov15000-20000
    ASIST.MANAŽERA vzdělávacích projektů SŠ-VOŠmpráce na PC,komunik.zn.NJ,adm.podpora zakázek a projekůl z obl.rozvoje lidských zdrojů,příprava a realizace aktivirt ve vzděláv.projektech,řešení nových.prodlužování stávajících vzděl.akreditacČeské Budějovice15000-20000
    DISPONENT/KA VÝROBYDISPONENT/KA VÝROBY
    Požadujeme: německý jazyk - aktivní znalost slovem i písmem, znalost práce na PC
    Kontakt: ,
    Ústí nad Orlicí17000
    DISPONENT/KA VÝROBYDISPONENT/KA VÝROBY
    Požadujeme: německý jazyk – aktivní znalost slovem i písmem, znalost PC
    Kontaktní osoba:Blanka Bartáčková
    Tel.: E-mail:
    Ústí nad Orlicí17000
    ekonomicko-administrativní asistent/ka - HodonínMísto výkonu práce: Hodonín.
    SŠ/VŠ - ekonomického směru, znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů, praxe z oblasti zpracování účetnictví výhodou, znalost MS Office - Word, Exce
    Hodonín13000-17000
    Koordinátorka rozvozu
    - znalost německého jazyka ústně i písemně
    - znalost PC, MS Office
    - středoškolské vzdělání ukončené maturitou
    - upřednostňujeme praxi v oboru,znalost ekonom.programu Pohoda
    Praha20000
    Manager/ka administrativyManager/ka administrativy. Podmínka - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzděl. (i bez praxe) nebo ÚSO s praxí, ŘP skup. B, AJ slovem i písmem, znalost práce na PC, flexibilita, iniciativa, organizační Příbram2
    MANAŽER MARKETINGUSŠ-VOŠ-VŠ obch.nebo marketing.směru,,práce na PC-graf.programy Adobe Acrobat,CorelDraw výhodou,praxe v marketingu nejm.2roky,ŘP"B"-aktivně,kompletní plánování a realizace marketing.aktivit,administracČeské Budějovice20000-25000
    Odborní asistenti v administrativěASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ, ÚSO nebo VŠ, praxe na obdobné pozici výhodou, nutná znalost AJ a RJ, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita, ochota učit se novým věcem, proJičín16000
    Odborní asistenti v administrativěAsistentka ředitele
    podmínkou znalost práce na PC (W,E) včetně PEK, samostatnost, příjemné jednání, výhodou znalost účetnictví a vedení pokladny.
    Požadujeme bydliště ve Vlašimi
    Benešov10000
    Odborní asistenti v administrativěZZ
    znalost hutního a ocelářského průmyslu v ČR, Evropě i ve světě, vzdělání technického, obchodního či ekonomického směru, jazyková znalost anglického jazyka ústně i písemně, znalost jazyka Hindí
    Ostrava-město50000
    Odborní asistenti v administrativěPožadavky:
    - anglický jazyk, italský jazyk, německý jazyk (slovem i písmem)
    - znalost práce na PC, organizační schopnosti
    - pracovitost, spolehlivost, pečlivost a ochotu vzdělávat se
    Zlín12000-15000
    Odborný asistent/ka v administrativěPožadavky: vzdělání vyučen s maturitou, SŠ nebo VoŠ v technickém oboru, praxe 2 roky, dobrá znalost NJ slovem i písmem, práce na PC, znalost MS Offis, e-mail, internet, samostatná práce s technickou Vyškov15000-20000
    Odborný pracovník Oddělení pro výzkum, rozvoj a projektovou podporuKvalifikační požadavky:

    VŠ vzdělání,
    znalost problematiky evaluace výzkumu (RIV) a příslušné legislativy,
    přehled v organizaci výzkumu a vývoje v ČR,
    přehled v systému přiděl
    Brno-město17700
    PRACOVNÍK ODDĚLENÍ LOGISTIKYPRACOVNÍK ODDĚLENÍ LOGISTIKY
    Požadujeme: německý jazyk – aktivní znalost slovem i písmem, znalost PC, Kontaktní osoba:Blanka Bartáčková
    Tel.: E-mail:
    Ústí nad Orlicí19000
    sekretář/kaFakultní nemocnice Brno, Interní hematologická a onkologická klinika, Jihlavská 20, 625 00 Brno, přijme:


    sekteráře/ku.



    Požadavky:

    • SŠ vzdělání s mat
    Brno-město12550
    TECHNICKÝ KRESLIČPodmínkou základní znalost elektroinstalace, zkušební doba 3měsíce.
    Stavební nebo průmyslová škola.
    Dobrá znalost práce s CAD.
    Česká Lípa60
    účetníHavlíčkův Brod9000-12000
    Odborní asistenti v administrativěZZ
    aktivní znalost anglického jazyka a mandarinské čínštiny
    Ostrava-město25000
    administrativní asistentka/asistent----- D: N -----
    Požadavky: znalost práce na PC, řidičský průkaz s oprávněním sk. B, praxe v oboru nutná. Poloviční pracovní úvazek.
    Kontaktní osoba: p. Sedlák, tel. , e-mail hotel.
    Děčín2000-5000
    Asistent Office ManageraPožadavky: VŠ ekon.směru výhodou, obchodní/manažerské zkušenosti na podobné pozici výhodou, aktivní znalost AJ slovem i písmem, velmi dobrá znalost MS Office, výborné komunikační a organizační schopnoOpava15000-20000
    Asistent pro obchodně technické činnostiVzdělání SŠ technického směru výhodou, znalost AJ nebo NJ, pečlivost a spolehlivost.Žďár nad Sázavou15000
    Asistent vedoucího výroby - s NJPP na 1 rok s možností prodloužení.
    POŽADAVKY: komunikativní a písemná znalost německého jazyka (NJ) na dobré úrovni, dobrá uživatelská znalost PC, ŘP sk. B.

    KONTAKT: p. Krapfová Marie
    Mělník15000-25000
    AsistentiNutno se s zaměstnavatelem kontaktovat nejprve telefonicky nebo e-mailemDěčín11000-15000
    asistent-kaZasílat životopis na e-mail: , SŠ vzdělání, praxe není nutná, vhodné pro absolventy, nutná znalost německého jazyka, Plzeň-město15000
    Asistent/kaMísto je vyhrazeno pro OZP. Požadujeme: vzděl. vyšší odborné/vysokoškolské, flexibilita, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC samozřejmostí (Excel, Word, Outlook). ŘP sk. B. Jedná se o zkráOlomouc8000
    Asistent/kaKomunikativnost, ochota učit se nové věci, znalost práce na PC, MS Office a Internet. Kontakt: telefonicky na č. dohodnout osobní pohovor.Přerov5000
    ASISTENT/-KA - DISPEČER/-KAPožadavky pro uchazeče na post Asistent/ka - dispečer/ka
    - Flexibilita časová
    - Flexibilita pracovní
    - Samostatnost
    - odpovědnost
    - Pečlivost
    - Systematičnost
    - Sch
    Praha15000
    Asistent/ka odborného řediteleVynikající znalost NJ a AJ nutná!Praha-východ20000-30000
    ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELEHlavní náplň práce:
    - podklady a zápisy pro porady vedení, představenstvo a ostatní jednání generálního ředitele
    - koordinace časového harmonogramu generálního ředitele,
    - zajišťování
    Žďár nad Sázavou19000
    ASISTENT-KA (HPP)
    SŠ/VŠ, praxe v oboru finančnictví a pojišťovnictví min. 2 roky nutností
    Frýdek-Místek10000-20000
    Asistent/ka internetových obchodů/administrativní pracovníkpožadujeme:
    aktivní znalost práce na počítači
    znalost MS Windows
    znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
    znalost Internet Explorer, Firefox
    znalost práce se soubory a složka
    Praha10000
    ASISTENT/KA JEDNATELEznalost účetnictví, práce na PC, ŘP sk. B, praxe v oboru správy budov výhodou, zaslat životopis e-mailemLiberec15000
    Asistentka jednatele společnostimin. SŠ, řidičský průkaz sk. B, NJ, znalost práce na PC, čistý trestní rejstřík, flexibilita, praxe 1 až 2 roky v oboruPlzeň-sever20000
    asistentka obchodního odděleníSchůzku předem telefonicky domluvit.
    Znalost cizího jazyka na pokročilé úrovni podmínkou.
    Komunikační schopniosti, flexibilita, znalost práce na PC.
    Praha-východ17000
    Asistent/ka obchodního odděleníZájemce prosíme o zaslání životopisu na adresu:

    Náplň práce:
    " Organizační a administrativní podpora obchodního týmu
    " Evidence a správa dokumentů používaných při obchodní činno
    Ostrava-město18000-21000
    ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - RECEPČNÍ
    Pracovní náplň:
    - Vyřizování a evidování a rozdělování příchozí a odchozí korespondence (poštovna)
    - Telefonická, písemná a e-mailová komunikace s klienty a institucemi (notáři, soudy
    Praha12000
    ASISTENT/KA REALITNÍ KANCELÁŘEVÝKON PRÁCE V ČB,místo vhodné pro absolventa ekonomické školyČeské Budějovice10000
    Asistent/ka ředitele hypermarketu OlomoucPodmínkou pro přijetí je: středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem, výborné komunikační schopnosti, flexibilita, dobré znalosti všech Windows – programů. VítáOlomouc15000
    asistent/ka sekretariátuPožadujeme vynikající znalost práce s SW Excel a Word, znalost grafické úpravy elektronických dokumentů, výborné komuniaktivní schopnosti. Pracovní doba od 8:30 do 17:00. Praxe není nutná. Pracovní poTřebíč10000
    Asistent/ka servisuPráce s PC, ŘP, výpis z RT, pasivní znalost AJ,NJ. Zkušenosti z oboru výhodou (servis užitkových vozidel), provizní odměny, zaměst. benefity.Praha12000-12000
    Asistent/ka spedičního odděleníAsistent/ka spedičního oddělení
    Náplň práce: administrativní činnost - podpora obchodní a dispečerů oddělení, vyřizování úkolů a přiřazené agendy, zajištění provozních záležitostí, příprava podkl
    Ústí nad Labem15000
    ASISTENT/-KA STAVEBNÍHO ODDĚLENÍASISTENT/-KA STAVEBNÍHO ODDĚLENÍ - Náplň práce: - Zajištění denní administrativy pro stavební oddělení; - Kompletování dokladů potřebných k plnění zakázky, objednávky; - Komunikace s výrobním odděleníHradec Králové15000
    Asistentka vedoucí personálního odděleníSchůzku předem telefonicky domluvit.
    Praxe 1 rok na obdobné pozici.
    Komunikativní znalost NJ slovem a písmem, komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, časovou flexibilitu, řidičsk
    Praha-východ22000-28000
    asistent-ka vedoucího obchodního odděleníÚSO stavebního směru, k platu prémie, perspektivní a ryze česká fi.s dlouholetou tradicí, nekuřácké pracoviště, odborné zaškolení, závodní stravování, přiísp.na penz.připoj., zázemí stabilní firmy, prPlzeň-město15000
    Asistent/ka HR s ČJ a NJPro našeho významného klienta, zahraniční obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Asistent/ka HR s ČJ a NJ. Náplň práce a zodpovědnosti: Podpora nadřízeného Vyřizování telefonátů a koTachov20 000 - 35 000 CZK
    Asistent/ka prodejeÚspěšná společnost přijme 3 ASISTENTY/ASISTENTKY KANCELÁŘSKÉHO PRODEJE.
    Práce spočívá v přímé komunikaci s klienty, prodeji a v lehké administrativě.
    10% v terénu, 90% práce v kanceláři v
    Praha20000 - 30000 Kč/m
    Office manager - personalista/kaPožadujeme: nutná znalost provozu a vedení kanceláře, praxe min.2 roky min. SŠ vzdělání znalost vedení personální agendy - zadávání inzerce, vedení pohovorů, příjem zaměstnanců, tvorba smluv znalost zBrno-město15 000 - 30 000 Kč
    Asistentka v kosmetickém centruPožadujeme: příjemný vzhled, komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, loajalitu, jazykové znalosti nejsou nutné. Jedná se o provádění kosmetických prezentací (analyzování pletBrno-město15 000 - 20 000 Kč
    Asistentka v kosmetickém centrunáplň práce: provádění kosmetických prezentací (analyzování pleti + aplikace kosmetických výrobků + prodej kosmetiky), zákaznický servis - péče o nové klienty, vytváření stálé zákaznické základny požaLitoměřice15 000 - 20 000 Kč
    Asistent Office ManageraPožadavky: VŠ ekon.směru výhodou, obchodní/manažerské zkušenosti na podobné pozici výhodou, aktivní znalost AJ slovem i písmem, velmi dobrá znalost MS Office, výborné komunikační a organizační schoOpava15 000 - 20 000 Kč
    Asistent / Asistentka společnosti se znalosti NJPožadavky: SŠ s maturitou praxe min. 3 roky na obdobné pozici velmi dobrá znalost NJ (slovem i písmem) - podmínkou! znalost AJ - výhodou pokročilá znalost práce na PC /MS Office/ výborné komunikČeské Budějoviceod 15 000 Kč
    Asistentka vedení společnosti Náplň práce:
    - přímá asistence řediteli společnosti
    - podpora ostatním členům vedení
    - organizování porad
    - vedení poklady
    - spolupodílení se na vydávání interního časopi
    Louny25000-32000 Kč/m
    Asistent - asistentkaAdministrativa, telefonická komunikace se zákazníky, vyřizování poptávek atd. Pracovní doba 4 hod/ denně. Mzda 70 - 100,-Kč/hod. Vsetín70 - 100 Kč
    Telefonní operár/ka-home officeChcete pracovat z pohodlí Vašeho domova a prodávat produkt, který je v dnešní době aktuální a jedinečný? Během jednoho měsíce vás bezplatně zaškolíme v aktivním prodeji, při telefonickém oslovení zOstrava-městood 15 000 Kč
    Asistentka přípravy stavebVaše úkoly: • administrace příchozích poptávek • zpracování agenty nabídkových řízení • kooperace při zajišťování výběrových řízení subdodavatelů • příprava podkladů pro projektové manažery • kompletaMělníkod 15 000 Kč
    Asistent / Asistentka společnostiPožadavky: SŠ s maturitou praxe min. 3 roky na obdobné pozici velmi dobrá znalost NJ (slovem i písmem) - podmínkou! znalost AJ - výhodou pokročilá znalost práce na PC /MS Office/ výborné komunikČeské Budějoviceod 15 000 Kč
    Techničtí a odborní pracovníci-TechnikPráce v Německu. Zaměstnavatel požaduje ŘP sk. B, znalost němčiny, práce na PC, znalost nábytkářského oboru výhodou. Pracovní náplň technika zakázek pro práci v Německu, koordinace montáže nábytku, koPřerovod 20 000 Kč
    Asistentka řediteleNáplň práce: - jednání se zákazníky, - příjem a zpracování objednávek, - plánování a realizace zakázek, - fakturace, - zpracování dat klientů. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - organizační schopnostPlzeň-město15 000 - 30 000 Kč
    Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedeníBrno-město90 000 - 100 000 Kč
    Asistentka managementuNáplň: zajištění chodu sekretariátu, administrativní podpora týmu managementu. Dvakrát týdně pracovní doba do 17h. Požadavky na kandidáty: Angličtina - aktivní, na velmi dobré úrovni, VŠ (Bc.) vzděLitoměřiceod 23 000 Kč
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace-Zavedená pojišťovací makléřská firma hledá pracovníka-ci pro správu pojistných smluv, praxe v pojišťovnictví podmínkou, znal. práce na PC, aktivní znal. AJ nebo NJ podmínkou, pečlivost, spolehlivosPlzeň-městood 16 000 Kč
    Asistent/ka - účetnístarost o chod kanceláře komunikace s mateřskou nizozemskou firmou komunikace s výrobou obsluha telefonní ústředny, vyřizování telefonátů vyřizování poštovní agendy zodpovědnost za pokladnu, vedeOstrava-městood 15 000 Kč
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace-Stážist(k)aVaším úkolem bude tvorba tzv. trainig materials (anglických studijních materálů) pro naše klienty. Nabízíme > samostatné řešení zadaných úkolů > maximální podporu ze strany společnosti, škOlomoucod 1 000 Kč
    Asistentka obchoduHledáme ženu ve věku od 30-45 let na pozici asistentka obchodu. Požadujeme:dobrou znalost AJ slovem i písmem, ostatní jazyky výhodou, znalost některého z grafických programů na úpravu fotek, Word,Přerov10 000 - 15 000 Kč
    Manager logistikyPracovní náplň: komunikace se zákazníky a dopravci, koordinace dopravy, vytváření cenových nabídek Požadujeme: Komunikativní dovednosti,spolehlivost,samostatnost,anglický nebo ruský jazyk. Nabízíme:PřSvitavy15 000 - 25 000 Kč
    Manager logistikyPracovní náplň: komunikace se zákazníky a dopravci, vytváření cenových nabídek Požadujeme:Chorvatský nebo Srbský jazyk,anglický nebo ruský jazyk výhodou. Nabízíme:Přjemná práce v dynamickém kolektivu.Svitavy15 000 - 25 000 Kč
    Manager/ka administrativyManager/ka administrativy. Podmínka - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzděl. (i bez praxe) nebo ÚSO s praxí, ŘP skup. B, AJ slovem i písmem, znalost práce na PC, flexibilita, iniciativa, organizační Příbramod 2 Kč
    Office manager - personalistaPožadujeme: nutná znalost provozu a vedení kanceláře, praxe min.2 roky min. SŠ vzdělání znalost vedení personální agendy - zadávání inzerce, vedení pohovorů, příjem zaměstnanců, tvorba smluv znalost zBrno-město15 000 - 30 000 Kč
    OBCHODNÍ ASISTENTKAProsperující obchodní firma se sídlem v Dřetovicích u Kladna, zabývající se prodejem zdravotní obuvi od roku 1997, přijme OBCHODNÍ ASISTENTKU Požadujeme: Minimálně SŠ vzdělání Výborná znalost AJ Kladnood 20 000 Kč
    Manager administrativyManager administrativy. Podmínka - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzděl. (i bez praxe) nebo ÚSO s praxí, ŘP skup. B, AJ slovem i písmem, znalost práce na PC, flexibilita, iniciativa, organizační schPříbramod 2 Kč
    Asistent/ka managera / office managerPožadavky: SŠ/VŠ ekonomického zaměření výborná znalost obchodní korespondence výbornou znalost MS Office, psaní všemi deseti znalost cizího jazyka výhodou zkušenosti s realizací projektů ESF výhoOlomouc10 000 - 18 000 Kč